پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3970
-
الف
+

نمایشی بر اساس آیات قرآن در جشنواره تئاتر فجر اجرا می شود

نمایشی با استناد به آیات قرآن در جشنواره تئاتر فجر اجرا می شود.

برای نخستین‌بار با استناد به آیات قرآن‌کریم، داریوش نصیری نمایش خیابانی «U-Turn» را در جشنواره  بین المللی تئاتر فجر اجرا می‌کند

به گزارش آی فیلم و به نقل از روابط عمومی نمایش، نمایش «U-Turn» یا «بازگشت»  به کارگردانی داریوش نصیری با استناد به آیاتی از چهار سوره قرآن‌کریم در سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر  و در بخش خیابانی اجرا می‌شود.

این نمایش  با طراحی، نویسندگی و کارگردانی داریوش نصیری روزهای 9، 10 و 11 بهمن‌ماه، ساعت 16:30 در بخش آثار خیابانی سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اجرا خواهد شد.

«نمایش  U-turn  با اشاره به آیه 152 سوره مبارکه بقره، آیات 99 و 100 سوره مبارکه مومنون، آیه 23 سوره مبارکه اسرا و آیه 35 سوره مبارکه انبیاء نوشته شده است.

این نمایش  در ستایش عشق و مهربانی به والدین و هم‌نوع است و یادآوری می‌کند که انسان عمر دوباره ندارد و تنها یک بار زندگی می‌کند و هیچ بازگشتی برای هیچ‌کس وجود ندارد. پس تا می‌تواند مهر و نیکی پیشه کند و همواره به یاد خداوند بزرگ و مهربان باشد».

در نمایش «U-Turn»، داریوش نصیری، علی فتحی، حشمت‌الله زارعی، امیرعلی زیارتی، سهیل مینایی، حسام بوربور، سیدرضا حسینی، حسین زهری، علی سوهانی، حمیدرضا تسلیخ، اشکان پام، حسن نشاطی، مبین پیشداد، محمدعلی نجف‌پور، فرشاد فرهادپور، امیرعلی پریز، حجت بیات، امیرارسلان خالویی و کوروش قدرتی ایفای نقش خواهند کرد.

غ ن / س م

نظر شما
ارسال نظر